samochodowe instalacje gazowe
 


SAMOCHODOWE INSTALACJE
GAZOWE
MECHANIKA POJAZDOWA

BYDGOSZCZ tel. 052 361 17 54

85-861 Bydgoszcz
ul. Glinki 149a

poczta@instalgaz.bydgoszcz.pl










SYSTEM WTRYSKU GAZU SEQUENT

System SEQUENT jest najbardziej rozwiniętym systemem wtrysku gazu, powstałym w wyniku wieloletniego doświadczenia oraz nieustannych badań i poszukiwań prowadzonych przez firmę BRC w dziedzinie wtrysku fazy lotnej. System jest przeznaczony do samochodów z wielopunktowym sekwencyjnym układem wtrysku benzyny.
Jest pierwszą instalacją, która wprowadza do branży zasilania na gaz rewolucyjny system wykorzystywany w nowoczesnych silnikach diselowskich tzn. listę RAIL - kolektor paliwa wtryskowego zasilający pod ciśnieniem wszystkie (rzeczywiste) wtryskiwacze, mające za zadanie rozpylenie odmierzonej i dostarczonej pod ciśnieniem dawki paliwa do każdego cylindra silnika co odróżnia go od pozostałych systemów z wtryskiem ciągłym. Zostaje także wyeliminowane ryzyko cofania się płomienia, wtrysk następuje bowiem w pobliżu zaworów ssących i odbywa się fazowo przy otwarciu zaworu ssącego. Zastosowanie tego systemu powoduje że dozowanie paliwa odbywa się z maksymalną dokładnością, a po przez to uzyskujemy maksymalne osiągi podczas jazdy na gaz. Założenie tej instalacji w twoim samochodzie zoptymalizuje zużycie paliwa, polepszy płynność jazdy, oraz zredukuje emisję spalin co uczyni twój samochód bardziej przyjaznym dla środowiska.

Skład systemu :
1. Wtryskiwacz wtłacza odmierzoną ilość gazu bezpośrednio do kolektora dolotowego za przepustnicą.
2. Centrala Fly Sequent posiada wbudowany modular przyspieszenia zapłonu i może sterować silnikami do 8 cylindrów.
3. Reduktor Genius FS nie pobiera paliwa w fazie lotnej, prawidłowa dawka paliwa zostaje obliczona przez centralę. Moc reduktora pozwala obsłużyć pojazdy z turbo doładowaniem.
4. Listwa RAIL

Układ SEQUENT może znaleĽć zastosowanie w szerokiej gamie pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem iskrowym wolno ssące, jak i z turbo doładowaniem.

Jego caechą charakterystyczną jest nie tylko precyzyjne sterowanie i dawkowanie LPG, lecz także bardzo wysoki stopień zintegrowania sterowania wtryskiem z fabrycznym układem zasilania silnika. Szeregowo z jednostką sterującą wtryskiem benzyny znajduje się centralka kontroli wtryskiem gazu, która podczas pracy silnika na LPG modyfikuje sygnał na potrzeby zasilania gazowego przy zasilaniu gazowym zostają wyłączone wtryskiwacze benzyny. Każdy wtryskiwacz gazowy może obsłużyć moc do 30 kW (40,8 KM), co przy możliwości systemu sterowania nawet ośmioma wtryskiwaczami daje moc maksymalną 240 kW (326 KM).

W przypadku awarii któregoś z elementów układu wtrysku gazu SEQUENT automatycznie przełącza zasilanie na benzynę, podobna sytuacja ma miejsce gdy układ stwierdzi brak gazu. Dzięki połączeniu układów sterowania wtryskiem benzyny i gazu istnieje pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń przez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora.

 



 



 
 

BRC
Sequent 56 BRC Sequent 24 BRC Sequent Just Blitz Sirocco Autronik
Bingo

Mechanika pojazdowa  Elektromechanika  Klimatyzacja