Skład systemu :
1. Wtryskiwacz wtłacza odmierzoną ilość gazu bezpośrednio
do kolektora dolotowego za przepustnicą.
2. Centrala Fly Sequent posiada wbudowany modular przyspieszenia
zapłonu i może sterować silnikami do 8 cylindrów.
3. Reduktor Genius FS nie pobiera paliwa w fazie lotnej,
prawidłowa dawka paliwa zostaje obliczona przez centralę.
Moc reduktora pozwala obsłużyć pojazdy z turbo doładowaniem.
4. Listwa RAIL
Układ SEQUENT może znaleĽć zastosowanie
w szerokiej gamie pojazdów wyposażonych w silniki z zapłonem
iskrowym wolno ssące, jak i z turbo doładowaniem.
Jego caechą charakterystyczną jest
nie tylko precyzyjne sterowanie i dawkowanie LPG, lecz także
bardzo wysoki stopień zintegrowania sterowania wtryskiem
z fabrycznym układem zasilania silnika. Szeregowo z jednostką
sterującą wtryskiem benzyny znajduje się centralka kontroli
wtryskiem gazu, która podczas pracy silnika na LPG modyfikuje
sygnał na potrzeby zasilania gazowego przy zasilaniu gazowym
zostają wyłączone wtryskiwacze benzyny. Każdy wtryskiwacz
gazowy może obsłużyć moc do 30 kW (40,8 KM), co przy możliwości
systemu sterowania nawet ośmioma wtryskiwaczami daje moc
maksymalną 240 kW (326 KM).
W przypadku awarii któregoś z elementów
układu wtrysku gazu SEQUENT automatycznie przełącza zasilanie
na benzynę, podobna sytuacja ma miejsce gdy układ stwierdzi
brak gazu. Dzięki połączeniu układów sterowania wtryskiem
benzyny i gazu istnieje pełna kontrola nad emisją zanieczyszczeń
przez zapewnienie optymalnych warunków pracy katalizatora. |